בחר תחום:
בחר פעילות:
בחר אזור:
בחר עיר:
חוג >> כושר ותנועה >> מאמן כושר אישי > אימון אישי



אימון אישי



תחומי פעילות:
חוגים >> כושר ותנועה >> מאמן כושר אישי
חוגים >> חוגי ספורט >> כושר גופני

תיאור הפעילות:

אימון אישי הוא אימון שנבנה במיוחד עבורך, ומקדם באופן פרטני את המטרות שלך: חיטוב, ירידה במשקל, או שיפור ברכיבי הכושר השונים.

סוגי אימונים -

* אימון כושר אישי בשיטת האימון הפונקציונאלי, בעיקר באמצעות משקל גוף, TRX, קטלבלס ועוד.
* אימון אישי להכנה לתחרויות ריצה- 10 ק"מ ועד מרתון.
* אימון פילאטיס אישי לנשים בלבד.
* אימון אישי לנשים בהריון ולאחר לידה.
* אימון שיקומי להחזרת ספורטאי לפעילות לאחר פציעה.

באמצעות עבודה ממוקדת 1 על 1, נשיג את המטרות במהירות, נעבוד בצורה יעילה ומדוייקת, ונשיג תוצאות מקסימאליות בפרק זמן שהוגדר מראש.
נוסף לאימון האישי ניתן לרכוש תוכנית תומכת הכוללת: תוכנית אימון נוסף לאימונים האישיים- תבוצע באופן עצמאי, ייעוץ תזונתי, בדיקת אחוזי שומן ומעקב רציף.

אימון אישי מאפשר בצורה יעילה להפיק את המקסימום מכל אחד ואחת, וכמו כן לעקוב אחר ההתקדמות. האימון "תפור" במיוחד עבורך לפי מטרותיך מידותיך ויכולתך הגופנית.
לכל אחד מטרות שונות שאותן הוא רוצה להשיג בפרק זמן מסוים.
באימון האישי נעקוב ונאתר את הנקודות החלשות שלך מתוך כלל רכיבי הכושר, וכך נוכל לעבוד עליהן באופן ממוקד ויסודי.
במהלך כל האימון נשים דגש על אופן ביצוע התרגיל, על תנועה נכונה ומדויקת (טכניקה), ועל שליטה והחזקת גוף נכונה.
נוסף לכך אני ממליצה לרכוש תוכנית השלמה שבועית, שמטרתה לייעל את התהליך, ולהכין אותך לאימונים באופן עצמאי בעתיד. התוכנית היא תוכנית תומכת לאימונים האישיים ומבוצעת על ידך באופן עצמאי. היא גם כוללת בדיקת אחוזי שומן יעוץ תזונתי ומעקב.

לבחירתך מגוון אימונים:

* אימון אישי פונקציונאלי. הוא אימון המשלב תבניות תנועתיות מחיי היום יום. באימון עובדים כמה קבוצות שרירים במקביל, ובטווחים מלאים, בעיקר במשקל גוף, עם TRX קטלבלס, משטחים לא יציבים ועוד. באימון משיגים שריפה קלורית מוגברת.

* אימון אישי ובניית תוכנית אימונים לריצה למתחילים ולמתקדמים למרחקים 10 ק"מ ועד מרתון.
אני ספורטאית תחרותית בתחום האתלטיקה, מחזיקה במספר שיאי ישראל לילדות ונערות בענף הריצות הבינוניות (שיא אישי ב 10 ק"מ 38:14).

* אימון פילאטיס מזרן אישי או קבוצתי מועבר לנשים בלבד. (מוסמכת פילאטיס לנשים בהריון ולאחר לידה).

* אימון שיקומי- נועד להחזיר את הספורטאי באופן מבוקר והדרגתי לפעילות לאחר פציעה או ניתוח.
טיפול כגון טכניקות שיקומיות מנואליות, וחבישה בקניזיוטייפ יינתנו על פי הצורך.

צוות המדריכים:

שירה מנגן הינה מאמנת כושר מוסמכת במגוון תחומי האימון הגופני, בעלת ניסיון של למעלה מעשר שנים. מעבירה אימונים אישיים וקבוצתיים. נוסף על כך מתמחה בשיקום ומניעה של פציעות ספורט.

הכשרות:
בוגרת מכון וינגייט "בית הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן" להדרכת כושר גופני ובריאות
ספורתרפיסטית מוסמכת מטעם מכון וינגייט
מדריכת אימון פונקציונאלי מטעם קמפוס שיאים
מאמנת פילאטיס מטעם גרייט שייפ (Angela Sundberg)
הכשרה מיוחדת לאימון פילאטיס לנשים בהריון ולאחר הלידה.

עסקים בתחום שיכולים לעניין אותך:


שם מלא: הערות: דוא"ל: טלפון: אני מאשר לקבל לכתובת המייל שלי/לנייד פרסומים ועדכונים מזאפ גרופ ומצדדי ג'. עדכנו אותי לגבי חוגים והפעלות נוספות באזור

פרטי יצירת קשר

  • כתובת:
  • איזורי פעילות מרכזיים:
    ירושלים,
  • שעות פעילות:
  • הצג טלפון

שתפו את המודעה עם החברים שלכם  
בניית אתרים