בחר תחום:
בחר פעילות:
בחר אזור:
בחר עיר:
חוג >> מגזין >> ספורט וכושר > שרירי בטן

חיפוש מהיר:

לאיזור האישי
משתמש: סיסמא:
התחבר למערכת הניהול של חוג
בין לקוחותינו
הירשמו חינם להטבות

ספורט וכושר

שרירי בטן

ידוע שביוגה הבטן אמורה להיות רכה, מה לגבי חיזוק שרירי הבטן?
צריך להבחין בין בטן רכה וחופשיה לבין בטן חלשה. שרירי הבטן מקבילים לשרירי הגב ותפקודם משולב ומקביל, לכן, חיזוק נכון של שרירי הבטן מתאפשר רק כשעובדים במקביל על חיזוק שרירי הגה ושרירי הבטן. בסדרת תרגילי הגב של YOGANGA, המתבצעת בשכיבה על הגב, תוכלו לחזק את שרירי הבטן\גב ובמקביל גם להיפטר מכאבי גב(אם יש),לשפר בגדול את היציבה שלכם.
המאמר קיבל את הציון: המאמר שרירי בטן קיבל את הציון 0.0 כוכבים  נצפה: 1250  |  דורג: 0
דרג מאמר זה
שרירי בטן


ידוע שביוגה הבטן אמורה להיות רכה, מה לגבי חיזוק שרירי הבטן?
צריך להבחין בין בטן רכה וחופשיה לבין בטן חלשה. שרירי הבטן מקבילים לשרירי הגב ותפקודם משולב ומקביל, לכן, חיזוק נכון של שרירי הבטן מתאפשר רק כשעובדים במקביל על חיזוק שרירי הגה ושרירי הבטן. בסדרת תרגילי הגב של YOGANGA, המתבצעת בשכיבה על הגב, תוכלו לחזק את שרירי הבטן\גב ובמקביל גם להיפטר מכאבי גב(אם יש) ולשפר בגדול את היציבה שלכם, תוך כדי נשימה ממקדת ומרגיעה. סדרת תרגילי הגב של יוגנגה יוגה, מורכבת לא רק מתנוחות יוגה, אלא גם מתרגילים אחרים שמאפשרים עבודה חשובה זאת. העבודה על חיזוק בטן\גב, נעשית באפן ישיר או עקיף גם ברוב התנוחות האחרות. בנשימות בטן אנו יוצרים כיווץ והרפיה. ליתר דיוק איסוף והרפיה בפי הטבעת. פעולה חשובה להתחזקות כל מערכת האגן, וקשורה גם לעבודה על שרירי בטן.
אהבתם?

כתבות נוספות ממדור ספורט וכושר

תגובות (לא התפרסמו עדיין תגובות לכתבה זו)

בניית אתרים