בחר תחום:
בחר פעילות:
בחר אזור:
בחר עיר:
חוג >> מגזין >> אופנה וסטיילינג > כיוונים חדשים בשדה עיצוב האופנה

חיפוש מהיר:

לאיזור האישי
משתמש: סיסמא:
התחבר למערכת הניהול של חוג
בין לקוחותינו
הירשמו חינם להטבות

אופנה וסטיילינג

כיוונים חדשים בשדה עיצוב האופנה

שוק המעצבים הרווי (מדי שנה `משתחררים` רק מהאקדמיות כ 100 מעצבים חדשים) גם במעצבים בעלי השכלה אקדמית וגם במוכשרים שלמדו קורס זה או אחר, יוצרת עודף של `בגדי מעצבים` שקשה מאוד לשווק. לאור אלה, ניתן לראות כיווני נישה חדשים, שתופסים תאוצה בקרב מי שזה עתה בקעו אל עולם האופנה הצפוף ומחפשים את מקומם הייחודי.
המאמר קיבל את הציון: המאמר כיוונים חדשים בשדה עיצוב האופנה קיבל את הציון 0.0 כוכבים  נצפה: 751  |  דורג: 0
דרג מאמר זה

שלושה תחומי עיצוב אופנה חדשים מתחזקים בשנתיים שלוש האחרונות, ומקבלים חיזוק גם בסיקור העיתונאי.
1. בגדי גברים- מאז המאה ה 19 כשבגדי הגברים המפוארים נשכחו, לובשים גברים בגדים מאופקים יחסית לנשים, אפילו בעשורים התוססים יותר של המאה ה 20, נותרו גזרות הגברים די קבועות למעט שינויים קלים בגודל הצווארון או גובה המותן, שלא כמו בהלבשה נשית בה המגוון רב יותר הן בפרטי הלבוש-חצאית,שמלה, והן באפשרויות הטקסטיליות- שקיפות, צבעוניות וכדומה. לאחרונה נדמה כי מעצבים צעירים מגישים יותר ויותר עבודות גמר מעניינות בתחום בגדי הגברים, עולים וצצים מותגים חדשים וקטנים גם לגברים, ואפילו החברות הגדולות, מגדילות ומפיקות קולקציות חדשניות. המראה המטרוסקסואלי והאנדרוגיני שמתחיל להתקבל בציבור ביתר פתיחות, פותח למעצבים ויצרנים עולם רחב יותר של אפשרויות עיצוביות. הפוטנציאל העסקי בתחום עדיין רב ולא מוצא, ומי שחושב להתפתח בשוק ההלבשה, כדאי לו שישקול את צעדיו בכיוון.
2. בגדי ים והלבשה תחתונה- מי לא מכיר? ככל שיש פחות בד כך המחיר גבוהה יותר! תפירת הלבשה תחתונה ובגדי ים, תכנון הגזרות, ופיתוח העיצובים הם התמחויות כמעט נפרדות בעולם ההלבשה. לצורך תפירת המוצרים יש להכיר חומרים אלסטיים, להשתמש במכונות ייעודיות ולפתח גזרות מתוחכמות ומדויקות. תהליך הפיתוח של המוצרים הוא יקר, אך מרגע הסיום, ניתן לייצר מוצרים בעלות חומר נמוכה יחסית, כיוון שכמות הבד לא גדולה, מוצרים שהשוק צמא להם מאוד. מספר מותגים קטנים וחדשים בארץ מנסים ואף מצליחים למלא את הדרישה למוצרים, אם כי עדיין יש מקום רב להתפתחות טכנית. אפשר לפתח גזרות טובות יותר ולהתמודד טוב יותר עם האלסטיות של הבדים.
3. בגדי נישה- יותר ויותר יזמים מתחילים שחולמים לעסוק בעיצוב פונים לנישה שצמאה לסחורה,בדרך כלל מדובר בנישה שהם עצמם שייכים אליה או מכירים אותה, ומודעים לצרכים המיוחדים.כך למשל בגדים לאנשים עם אלרגיות, בגדים במידות גדולות, נמוכות, גבוהות, בגדי הריון, ועוד. שוק הנישות נהנה מאוד מהתפתחות הרשת שמאפשרת לשווק את המוצרים בקלות גם לרחבי העולם, ובכך להגדיל את חוג הלקוחות.

מי שחושבים לפתוח עסק להלבשה, בין אם כהתפתחות מקצועית ובין אם כהגשמת חלום ישן, טוב שישקול את אחד הכיוונים הללו.
אהבתם?

כתבות נוספות ממדור אופנה וסטיילינג

תגובות (לא התפרסמו עדיין תגובות לכתבה זו)

בניית אתרים