בחר תחום:
בחר אזור:
חוג >> כתבות >> קריינות > קורס קריינות

חיפוש מהיר:

לאיזור האישי
משתמש: סיסמא:
התחבר למערכת הניהול של חוג
בין לקוחותינו
הירשמו חינם להטבות

קורס קריינות

מי מאתנו לא שומע רדיו? אנחנו שומעים תוך כדי נהיגה את שידורי הרדיו ובמקביל חשופים לתשדירי פרסומת. אותם הפרסומות שמצחיקות אותנו או מושכות את תשומת ליבנו , עושות זאת באמצעות אדם שבעברו היה בקורס קריינות ופיתוח מיומנויות שונות, המנחות אותו כיצד למשוך את תשומת ליבנו

. יתרה מזאת אל לנו לשכוח שאפילו שדרן הרדיו שמעביר לנו את כל התוכנית בצורה מושכת , גם הוא התנסה בעברו בקורס קריינות או למד בדרך זו או אחרת כיצד ליצור מתח אצל קהל ואיך למשוך אותו .
מה לומדים בקריינות
הדברים העיקריים עליהם נותנים דגש בקורסים השונים של קריינות הם : יצירת אוירה מתאימה לתשדיר. בדרך זו כל תשדיר פרסומת חייב לקבל אוירה מסוימת. אם לדוגמא נפרסם את המשקה קוקה קולה , שהמותג שלהם הוא טעם החיים , תמיד הקריין יצטרך להישמע מלא חיים , וליצור אצלכם את האווירה שהמותג רצה לקדם. עוד דבר שלומדים בקורסים השונים זה השליטה על הבעות קוליות מתאימות לדוגמא : אם אנחנו רוצים להלהיב את הקהל עלינו ליצור הבעת התלהבות , השדרן שאחרי על התשדיר יעשה זו בצורה מושכת לאוזן בדרך זו השדרן הוגה את המילה : חדש, באופן מוגזם , בדרך זו הוא יצור התלהבות אצל מי ששומע . כדי להבין לעומק את הדוגמה הזאת תוכלו לחשוב על הסדרה "ארץ נהדרת" שם השדרן קבוע, היה הוגה במוגזמות "אוהבים נקניקיות". בדרך הומרסטית ומשעשעת טל פרידמן שהיה בקורס קריינות בעברו , השתמש בכך ליצירת פן ציני על קורסי הקריינות השונים. כחלק בלתי נפרד מלימודי קריינות , עליכם לגלות את סוג הקול שלכם ואת העמידות עבודה שלו לאורך זמן. הקלטות של פרסומות דורשות מיומנות ברמה גבוהה וזאת בשל החזרה הממושכת על אותן המילים שאמורות ללוות את הקמפיין . הקריין יחזור על אותה מילה 8 פעמים לפחות בגרסאות שונות. כך גרסא תבטא התלהבות בצורה שונה. הקריין לא יודע איזה מהגרסות יבחרו עד שהוא לא שומע את הסקיצה הסופית.
תיק עבודות והתנסות
בסדר, אז עבדתם והייתם בקורס קריינות . ניסיון אמיתי בשטח אין לכם. ובדיוק בשביל זה טוב שיש לכם התנסות אמיתית תחת הלימודים. כל מי שלומד מקבל את ההזדמנות להכין לעצמו תיק עבודות. תיק כזה יכלול בדרך כלל צורות שונות של היכולות השונות שלו . במילים פשוטות יותר תקבלו זמן אולפן , בזמן הזה תקבלו משימות שונות ותתנסו ביצירת פרסומות אמתיות. כ 7 פרסומות כאלה המשדרות אווירה שונה בכל תשדיר. לאחר שעמלתם רבות רכשתם ידע והקלטתם באולפן דוגמאות שונות שמדגישות את היכולות הייחודיות שלכם. כל מה שנשאר הוא לצרוב את זה על דיסק ייצוגי שישמש לכם ככרטיס ביקור במקומות העוסקים בקריינות. עכשיו מגיע השלב שבו נשאר כישרונכם העסקי . בהצלחה
אהבתם?
בניית אתרים