בחר תחום:
בחר פעילות:
בחר אזור:
בחר עיר:
חוג >> מגזין >> יוגה > להפחית את הכעס עם יוגה

חיפוש מהיר:

לאיזור האישי
משתמש: סיסמא:
התחבר למערכת הניהול של חוג
בין לקוחותינו
הירשמו חינם להטבות

יוגה

להפחית את הכעס עם יוגה

היאחזות בכעס היא כמו לתפוס גחל לוהט במטרה לזרוק אותו על אדם אחר, אתה הוא זה שנשרף "- בודהה.
המאמר קיבל את הציון: המאמר להפחית את הכעס עם יוגה קיבל את הציון 0.0 כוכבים  נצפה: 604  |  דורג: 0
דרג מאמר זה
להפחית את הכעס עם יוגה

‎כעס הוא מצב נפשי, שבו, יש גירוי קל עד זעם עז. זה יכול להיות תוצאה של גורמים רבים ושונים .הסיבות יכולות להשתנות מהתנגשות או ריב עם חברים / משפחה או איזה ויכוח סוער עם הבוס. ברגע שאנחנו מתחילים לכעוס לעתים קרובות מאוד, הצעד הראשון שיש לעשות הוא להכיר את הסיבה לכעס שלנו. ואז למצוא דרך לשלוט ברגשות כשאנחנו כועסים. לפעמים הכעס הוא מאוד אמיתי, עם זאת, יש לזכור שיש לו את כל השפעות הרעות על עצמנו מבחינת בריאות הגוף/נפש. למעשה, גם הרפואה סינית ואיורוודית מתייחסים את הכעס עם תפקוד לקוי של הכבד.הבה תנסו להפחית את עוצמת הכעס שלך עם העזרה של כמה תרגילים.

1. הצעד הראשון הוא -. נסו לשנות יחס לסיטואציה של הכעס ולהיות צופה או עד, ודרך זו להבין ולהגעה. ראו כיצד הכעס פועל. ראה מה הוא עושה למוח שלך ואיך.

2. מדיטציה בכל יום במשך 10 דקות לפחות, יכולה לעזור לך בטווח הארוך בשליטת הזעם. תרגילי פראניאמה ( תרגילי נשימה) יכולים לעזור עם איזון רגשי ובנוסף תורם הרבה לבריאות הגוף

בטינה גילי דראי.
מורה ליוגה ומטפלת הוליסטית בכירה
אהבתם?

כתבות נוספות ממדור יוגה

תגובות (לא התפרסמו עדיין תגובות לכתבה זו)

בניית אתרים