בחר תחום:
בחר פעילות:
בחר אזור:
בחר עיר:
חוג >> מגזין >> אומנויות הבמה > משחק- למה ללמוד את זה?

חיפוש מהיר:

לאיזור האישי
משתמש: סיסמא:
התחבר למערכת הניהול של חוג
בין לקוחותינו
הירשמו חינם להטבות

אומנויות הבמה

משחק- למה ללמוד את זה?

האמת שאין ממש סיבה.
אם עולה השאלה הזאת יכול מאוד להיות שהשואל צריך ללכת ללמוד משהו אחר.
לשחקנים אין אף פעם תשובה נכונה לשאלה הזאת.
המאמר קיבל את הציון: המאמר משחק- למה ללמוד את זה?  קיבל את הציון 5.0 כוכבים  נצפה: 749  |  דורג: 1
דרג מאמר זה
משחק- למה ללמוד את זה?

הם פשוט לא יכולים אחרת.
משחק זה לא רק מקצוע או תחביב – זה דרך חיים. דרך התבוננות. דרך להבין את המין האנושי והכי חשוב דרך להבין את עצמינו.
כשהתחלתי ללמד חשבתי כתלמידה שלמדה שנים רבות אצל מורים שונים חלקם מצוינים וחלקם פחות.
היה לי חשוב להבין מה היה מעניין בעיני, מה תרם לי ומה היה חסר לי.
מעבר לשיטות משחק שונות וטכניקות חדשות שנחוצות למורה טוב,
היו שני דברים שהיו חסרים לי מאוד:

* רבים מהמורים שלי לא אהבו שאלות. הם אהבו להסביר את מה שבחרו להסביר ולא לנהל אחר כך שום דיון קצר או להתמודד עם כל שאלה. הם למעשה עצרו את תהליך הלמידה, לא באמת עניין אותם מה הבנו, מה לקחנו ואיך החומר שהם מעבירים מחלחל אלינו.
בשיעורים שלי אני מקפידה לאפשר לתלמידים להביע דעה, לחקור ולשאול- אני מאמינה שלמידה אמיתית דורשת את כל אלה.

* יחס אישי. העולם היום עובד על זמן זה כסף. ולכן רוב המורים שלי הקדישו בדיוק את הזמן שהתחייבו אליו. מהלך השיעור עצמו. אצל רבים לא הרגשתי שאני מעניינת אותם, שההתפתחות שלי וההצלחה שלי כמו גם רגעי הכישלון שלי מקבלים אצלם מקום. לא הרגשתי שיש לי עם מי לדבר.
כשאדם לומד משהו שהנפש שלו קשורה בו, הוא מרגיש בודד לעיתים ומתוסכל.
הוא זקוק לאיש מקצוע מהתחום שידע להקשיב ולייעץ לו ולתת לו להרגיש שהוא לא בודד במערכה.

כמורה שהכינה רבים לאודישנים אני מבקשת מהם להתקשר אחרי האודישן ולעדכן אותי. יחד אנחנו מגיעים למסקנות, בודקים איפה אפשר להשתפר ושמחים ביחד מאודישן טוב.
כשהם מרגישים שהם צריכים להתייעץ על עניינים הקשורים לתחום הם מרמים טלפון בשמחה גם שנים אחרי שסיימו ללמוד אצלי.
חשוב לי ללמד וחשוב לי אף יותר להיות בן אדם .
חשוב לי שהתלמידים שלי ירגישו אכפתיות.

אני לא מהמורים המאמינים בשיטה אחת. אני משתדלת התעדכן בשיטות חדשות כל הזמן ולשלב ביניהן. כך שכל תלמיד מוצא את הכלים המתאימים לו- רובם משלבים בין השיטות.

הפעילויות שלי מאופיינות בקבוצות מצומצמות על מנת לאפשר לכל תמיד הרגשה של תשומת לב מלאה ועבודה אמיתית.
במסגרת הנושאים הנלמדים- ניתוח טקסט, שפת גוף, קשר לפרטנר, עבודה על מצלמה, עבודה רגשית
ועוד נושאים רבים.

לפרטים נוספים עלי ועל לימודי המשחק שלי אתם מוזמנים להיכנס לפעילות שלי,

לחצו עכשיו על "מעבר לפעילות הכותב"

למידה מהנה

טל עדן
אהבתם?

כתבות נוספות ממדור אומנויות הבמה

תגובות (לא התפרסמו עדיין תגובות לכתבה זו)

בניית אתרים