בחר תחום:
בחר פעילות:
בחר אזור:
בחר עיר:
חוג >> מגזין >> הריון ולידה > פעילות גופנית, הריון ולידה...

חיפוש מהיר:

לאיזור האישי
משתמש: סיסמא:
התחבר למערכת הניהול של חוג
בין לקוחותינו
הירשמו חינם להטבות

הריון ולידה

פעילות גופנית, הריון ולידה...

ע"פ מחקרים כתוצאה מאימוני כושר בתקופה זו, ניתן לראות כי נשים בריאות יותר ולכן פחות אישפוזים מיותרים, פחות אפידורל וזירוזים, התדמית האישית עולה, התמודדות קלה יותר עם ההריון וירידה במתח. ע"פ מחקרים (Browen ,2002) יש ירידה של 35% באפידורל לנשים שעסקו בפעילות גופנית במהלך תקופה זו, כמו כן יש ירידה של 25% בניתוחים קיסריים, וירידה של 15% במצוקה עוברית.
המאמר קיבל את הציון: המאמר פעילות גופנית, הריון ולידה... קיבל את הציון 5.0 כוכבים  נצפה: 881  |  דורג: 1
דרג מאמר זה
פעילות גופנית, הריון ולידה...

כל אישה רוצה להרגיש ו להיראות טוב במהלך הריונה. לצד התחושות השונות שיכולות להופיע במהלך ההיריון כמו, עצירות, בחילות, צרבות ורעב כמו גם כאבי גב, ברכיים ובטן תחתונה, מחקרים מראים שפעילות גופנית יכולה לווסת את התחושות ואף לשפר אותם תוך כדאי שמירה על כושר גם ובעיקר במהלך ההיריון.
בנוסף, אימון גופני בזמן ההיריון יכול לעזור ואף להקל על מהלך ההיריון והלידה עצמה, לקצר את משך הצירים, להקל על המאמץ הנדרש בעת הלידה והחלמה מהירה יותר לאחריה.

פעילות ספורטיבית שלוש פעמיים בשבוע במהלך ההיריון יכולה להקל ישירות על המערך הפיזיולוגי, מערכת השלד והתחושה הכללית של האישה.
תחושה פיזיולוגית: שיפור במחזור הדם, קיבולת אירובית טובה יותר, פעילות מעיים טובה יותר, שינה טובה יותר, הפחתת אי נוחות כללית (איזון שרירי).
מבחינת מערכת השלד: שרירים חזקים יותר, מפרקים יציבים יותר, יציבה נכונה, תמיכה טובה יותר לאיברים מה שגורם לפחות כאבי גב וברכיים, שני אזורים שמאוד מושפעים מהעלייה במשקל ושינוי הגוף במהלך ההיריון.
מבחינה פסיכולוגית: ירידה במתח, שחרור הורמונים דופמינים ואנדורפינים, הרגשה כללית טובה יותר, דימוי עצמי טוב יותר, שליטה טובה יותר בגוף.

מכיוון שכל אישה שונה, חשוב לזכור שגם הריון בין אישה לאישה הוא שונה מאוד אך גם ישנו שוני בין הריון להריון לאותה אישה ולכן יש להבין שכל הריון מייצג דרישות שונות מבחינה גופנית, מרכיב הגיל והמצב הנפשי.
רק איש מקצוע אשר נותן פיקוח וליווי צמוד יכול לקחת את כל המרכיבים בחשבון ולהקנות למתעמלת את האימון הנכון ביותר עבורה אשר כולל:

• ליווי אישי והתמדה – גורם פסיכולוגי, התמדה ודבקות בתוכנית
• עבודה אישית ובטוחה – פיקוח צמוד ומניעת פציעות
• חיסכון יעיל של זמן – המאמן מגיע אלייך
• לוח זמנים גמיש
• אימון ממוקד ויעיל על פי הצרכים והדרישות הספציפיים של אותה מתאמנת בלקיחה בחשבון את מרכיב הגיל, המצב הגופני שלה וכמובן ההיסטוריה הרפואית שלה.
• מניעת פציעות – ביצוע נכון של התרגיל ( לכל אחת מבנה אחר והריון שונה משל השנייה על כן חשובה ההבנה של היציבה והמצב הן הגופני והן הנפשי של אותה מתאמנת).

לפרטים נוספים www.elinorlampel.co.il
אהבתם?

כתבות נוספות ממדור הריון ולידה

תגובות (לא התפרסמו עדיין תגובות לכתבה זו)

בניית אתרים